VEELGESTELDE VRAGEN

Hoe verloop het ontwerpproces?

We stellen je drie mogelijkheden voor: een gepersonaliseerd ontwerp op basis van onze Signature Styles, ontwerp op maat via onze Custom Design service of je kan ook een eigen ontwerp indienen.

 

1. Ontwerp op basis van onze Signature Styles

  • Keuze uit 7 verschillende stijlen in onze Signature Style Guide. Elke stijl heeft een eigen lettertype en vormgeving. Deze liggen vast per stijl en kan je niet wijzigen.
  • Mogelijkheid om een illustratie toe te voegen aan de stijl van jouw keuze. Deze illustratie kan ook jullie trouwlogo zijn, mits je dit in het juiste bestandsformaat (vector) kan aanleveren.
  • Jouw persoonlijke teksten verwerkt in het ontwerp.
  • 1 ontwerpvoorstel + 1 aanpasronde voor elk item in je bestelling.
  • Prijs: is inbegrepen in de prijzen vermeld in onze Wedding Guide.

 

2. Ontwerp op maat via onze Custom Design service

  • Ontwerp op maat vanaf een blanco blad volgens jouw voorkeur qua stijl en vormgeving, weliswaar steeds in lijn met ons motto `there is beauty in simplicity`. 
  • Persoonlijk gesprek in ons atelier of via video call om jouw wensen voor het ontwerp te bespreken.
  • Twee unieke stijlvoorstellen.
  • 1 ontwerp per item op basis van jouw gekozen stijlvoorstel + 2 aanpasrondes voor elk item in je bestelling.
  • Prijs: € 245 (incl BTW) op basis van 3 dragers voor gravure.

 

3. Je eigen ontwerp indienen

  • Je levert ons jouw eigen ontwerp aan dat volledig klaar is voor lasercutting.
  • Prijs: inbegrepen in de prijzen vermeld in onze Wedding Guide, mits aangeleverde bestanden voldoen aan de juiste specificaties voor lasercutting. 

 

Gedetailleerde info over bovenstaande 3 ontwerpprocessen vind je in onze Signature Style Guide.

Hoeveel tijd voor mijn huwelijksdag kan ik best bestellen?

Maart tot oktober is een drukke periode in onze agenda. Reservaties voor huwelijken in deze maanden komen doorgaans 6 tot 9 maanden van tevoren binnen. Dit betekent uiteraard niet dat je zo ver op voorhand al moet beslissen wat je wenst te bestellen. Heb je een plek gereserveerd in onze agenda, dan nemen we 3-4 maanden voor je huwelijk contact op om de bestelling te noteren.

Kan ik mijn eigen productpakket samenstellen?

We bieden 3 verschillende pakketten van producten aan die je naar eigen wens kan uitbreiden indien nodig. Je vindt alle details over deze pakketten, hun inhoud en de uitbreidingsmogelijkheden in onze Wedding Guide. Vanaf € 150 kan je ook een eigen pakket met jouw favoriete artikelen samenstellen. Opdrachten voor het maken van individuele items, zoals bijvoorbeeld een gastenboek of welkomstbord, kunnen we aannemen onder voorbehoud van beschikbaarheid in onze planning.

Hoe en wanneer doe ik de betaling voor mijn bestelling?

Bij goedkeuring van de offerte ontvang je een voorschotfactuur voor 50% van de waarde van je bestelling.* Voor het saldo ontvang je een tweede factuur zodra je bestelling klaar is. Facturen kan je online of via overschrijving betalen. Nadat we jouw betaling(en) hebben ontvangen, kan je jouw bestelling ophalen of sturen we deze aan je toe via de pakketdienst van Bpost.

* Voor bestellingen met een waarde tot € 250 rekenen we het volledige bedrag aan in de factuur bij goedkeuring van de offerte.

Kan ik mijn bestelling zelf ophalen of laten leveren?

We raden aan om, indien mogelijk, je bestelling zelf op te halen in ons atelier in Westerlo. Als dit niet lukt voor jou, kunnen we in de meeste gevallen je bestelling ook laten leveren via Bpost. 

De leverkost berekenen we op basis van de grootte van je pakket, deze start vanaf € 8,50 per pakket voor levering in België. Leveringen zijn verzekerd tot een waarde van € 500 per pakket. Bestellingen met een hogere waarde splitsen we op in meerdere pakketten.